Sparta
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forum for alle medlemmer av Sparta
 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Registrering og aktivering

Go down 
2 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06 2008, 23:10

Nei, jeg aner dessverre ikke hva man skal gjøre.. Jeg har jo ikke fått rettigheter til noe, jeg er bare sitter... Men hva med St Olav da, har ikke han fått rettighetene til forumet??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06 2008, 23:52

haha! er det du som er sitter for oggiv? da var det deg jeg snakka med i sted da... hehe... går helt rundt for meg nå Razz får bare vente til han kommer tilbake da... Smile eller hva st. olav, har du rettigheter?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 07 2008, 00:07

Haha, Mo9ca da!!! Ja, nå surrer du fælt synes jeg ;D Var meg du snakka med i stad ja!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 07 2008, 00:21

burde kanskje ha klart å koble janne og janniz ja... hihi... skal sjerpe meg Razz
lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 07 2008, 02:23

Haha, neida jeg bare tulla. Det er ikke så lett, jeg hadde sikkert ikke koblet det selv heller jeg!! Men NÅ vet du det hehe Wink
Til Toppen Go down
Kap.terj
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: registrering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeTor Jul 10 2008, 23:21

Hei.
Jeg prøver å reg. meg men det blir aldri godkjent,så jeg får ikke logget meg inn.
hva skal jeg gjøre?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeTor Jul 10 2008, 23:55

er du medlem av sparta?
Til Toppen Go down
Nemitine
Admin
Nemitine


Female Antall Innlegg : 64
Age : 34
Bosted : Oslo
Registration date : 08.05.2008

Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 11 2008, 22:18

hei

jeg har sliti lenge med dette forumet og skjønner ikke mye opp eller ned, jeg finner ikke ut hvordan jeg godkjenner folk, er det noen som vet?

mvh st. olav
Til Toppen Go down
http://sparta.forumn.org
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 11 2008, 22:48

beklager... Sad
nemitine som styrte med det der... jeg vet ikke omnoen andre fikk de rettighetene før hun slutta. kanskje vi burde lage nytt forum? er jo greit å få medlemmer inn på forum liksom Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 18 2008, 00:12

synes vi burde lage nytt forum. cheers
Da kan vi og være sikre på at det ikke er noen spioner hær. affraid
albino
Til Toppen Go down
Anthrax
Oberst
Oberst



Male Antall Innlegg : 239
Age : 29
Bosted : PORSGRUNN
Registration date : 14.05.2008

Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 18 2008, 00:40

Ja. Vi blir sikre på at det ikke er spioner her, men vi vil få større sjangs for spioner, f.eks. sittere.

De vil ha tilgang til forumet.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Registrering og aktivering - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Registrering og aktivering
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Sparta :: Public Forum :: Generelt-
Gå Til: