Sparta
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forum for alle medlemmer av Sparta
 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Registrering og aktivering

Go down 
2 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Napster!
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 13:10

Dere som nå kommer inn på spartas nye forum, kan nå registrere dere!
Bruk da deres kallenavn fra travian. Da dette er gjort, sender der en melding på travian til St. Olav , så vil han godkjenne aktiveringen deres. Da dette er gjort har dere tilgang til spartas private forum! Smile
Til Toppen Go down
Sigurd
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Hello...   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 13:46

Da har jeg registrert meg...
Aventer svar på mail.

bounce
Til Toppen Go down
Nemitine
Admin
Nemitine


Female Antall Innlegg : 64
Age : 34
Bosted : Oslo
Registration date : 08.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 14:01

Sigurd skrev:
Da har jeg registrert meg...
Aventer svar på mail.

bounce
Wooh!
Fint om du kan sende en IGM (Sende en melding i spillet til brukeren Nemitine ) til meg, så jeg får bekreftet at du er deg :p Det er kanskje litt tungvindt, men det er bare for å sikre at ikke spioner registrerer seg på forumet med navnet til en i alliansen


Sist endret av Nemitine den Fre Mai 09 2008, 14:41, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://sparta.forumn.org
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 14:37

cheers dette gik kjapt cheers
Til Toppen Go down
Mrs Devi
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 15:55

Men hvor skal man registrere seg..?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 16:10

Når du trykker på logg on så kommer logginen og dær har du noe som heter bli medlem/registrer
Til Toppen Go down
Nemitine
Admin
Nemitine


Female Antall Innlegg : 64
Age : 34
Bosted : Oslo
Registration date : 08.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 16:21

Av en eller annen grunn har registreringsknappen blitt skremmende liten, men det skal være fikset nå Smile
Til Toppen Go down
http://sparta.forumn.org
Mrs Devi
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 22:02

Det står at e-post adressen og brukernavnet er allerede i bruk!! Shocked og jeg har ikke registrert meg før!
Til Toppen Go down
Nemitine
Admin
Nemitine


Female Antall Innlegg : 64
Age : 34
Bosted : Oslo
Registration date : 08.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Mai 09 2008, 22:17

Merkelig..
Det er en Mrs Devil registrert med en @live.no-mail, sikker på at det ikke er deg? Razz
Til Toppen Go down
http://sparta.forumn.org
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeLør Mai 10 2008, 03:12

Dette kan være et tilfelle av et spionasje forsøk! Mrs Devil ta å skriv til Nemitine fra din travian bruker at det er deg som heter Mrs Devi eller Mrs Devil Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeLør Mai 10 2008, 08:59

Vedder på at det var NIA som prøvde seg...
Til Toppen Go down
gjest,ka
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeLør Mai 10 2008, 19:34

noen har brukt mitt namn, eller eg som berre rote

eg har ikkje registrert meg som kalla, så eg tok kalla lur
Til Toppen Go down
kalla007
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: registre på nytt med kalla007   Registrering og aktivering Icon_minitimeLør Mai 10 2008, 19:36

slette alle registreringer som er med kalla, og registrere meg på nytt med kalla007
Til Toppen Go down
Nemitine
Admin
Nemitine


Female Antall Innlegg : 64
Age : 34
Bosted : Oslo
Registration date : 08.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeLør Mai 10 2008, 20:54

Jeg slettet alle kalla-er nå, totalt 3 stk. Registrer deg på nytt med samme brukernavn som du har på Travian, og send meg en melding i spillet når det er gjort, så blir du aktivert Smile
Til Toppen Go down
http://sparta.forumn.org
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeSøn Mai 11 2008, 02:02

Supert opplegg du har laga. Du skal ha all ære for det cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeSøn Mai 11 2008, 17:53

Har du Nemitine fått forespørsel fra narum om registrering her?
Han sendte meg en travian melding om at han hadde litt problemer med dette...
Til Toppen Go down
Nemitine
Admin
Nemitine


Female Antall Innlegg : 64
Age : 34
Bosted : Oslo
Registration date : 08.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeSøn Mai 11 2008, 18:43

Sigurd Fafnir skrev:
Har du Nemitine fått forespørsel fra narum om registrering her?
Han sendte meg en travian melding om at han hadde litt problemer med dette...
Snålt... Jeg aktiverte narum i 12-tiden, og han er lagt til Sparta V-gruppen, så han skal ikke ha noen problemer med forumet :/
Til Toppen Go down
http://sparta.forumn.org
lol
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeSøn Mai 11 2008, 19:49

jævlig unødvendig, noen har brukt namnet mitt igjen
Til Toppen Go down
Nemitine
Admin
Nemitine


Female Antall Innlegg : 64
Age : 34
Bosted : Oslo
Registration date : 08.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeSøn Mai 11 2008, 20:59

Send meg en melding på Travian, så kan vi fikse det der...
Til Toppen Go down
http://sparta.forumn.org
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeTir Mai 13 2008, 16:16

Dette er kun forsøk på spionasje! Vi må passe bedre på før vi gir folk innpass:)
Til Toppen Go down
red
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: syk   Registrering og aktivering Icon_minitimeOns Mai 14 2008, 14:39

hei. Skulle si i fra fra thea at hun ligger på sykehuset og kan ikke akkurat være så veldig aktiv akkurat nå. Har ikke peiling på hvor jeg skulle skrive dette her så jeg skrev det her i håp om at det blir lest en eller annen gang.

mvh.
Venn av thea
Til Toppen Go down
Anthrax
Oberst
Oberst



Male Antall Innlegg : 239
Age : 29
Bosted : PORSGRUNN
Registration date : 14.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeSøn Jun 08 2008, 12:40

red skrev:
hei. Skulle si i fra fra thea at hun ligger på sykehuset og kan ikke akkurat være så veldig aktiv akkurat nå. Har ikke peiling på hvor jeg skulle skrive dette her så jeg skrev det her i håp om at det blir lest en eller annen gang.

mvh.
Venn av thea

Hva har skjedd med thea?
Til Toppen Go down
erthor07
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeFre Jul 04 2008, 16:50

hvem var det vi skulle skrive melding til or å bli aktivert????
Til Toppen Go down
Anthrax
Oberst
Oberst



Male Antall Innlegg : 239
Age : 29
Bosted : PORSGRUNN
Registration date : 14.05.2008

Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeLør Jul 05 2008, 14:36

Er ikke sikker lenger erthor07, Nemitine skulle du sende meldingen til In-Game, men hun har sluttet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitimeSøn Jul 06 2008, 22:32

kan noen hjelpe h*n inn på forum eller? janniz? har du no greie på det der? ettersom oggiv er på ferie, og har sitter, vet jeg ikke hvem andre jeg skal spørre....?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Registrering og aktivering Empty
PosteTema: Re: Registrering og aktivering   Registrering og aktivering Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Registrering og aktivering
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Sparta :: Public Forum :: Generelt-
Gå Til: