Sparta
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forum for alle medlemmer av Sparta
 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 hjelp jeg er ny

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




hjelp jeg er ny Empty
PosteTema: hjelp jeg er ny   hjelp jeg er ny Icon_minitimeSøn Mai 25 2008, 14:38

Jeg har bare spilt travian i underkant av 2 måneder så hvis jeg gjør noe dumt, smekk meg på fingrene eller guide meg i riktig retning.
Et par spørsmål :
Lønner det seg for meg å etablere en ny landsby nå eller oppgradere den jeg har først med tanke på å vokse til deres nivå? ( ja jeg vet, jeg er en utålmodig sjel Smile )


VIKTIG!!!
ALLE SAMMEN I DENNA ALLIANSEN MÅ ANGRIP 'TAB' HEILE TIA!!!

Dette står på info siden til alliansen Øksnes. Overreagerer jeg når jeg tar det som en krigserklæring? Question
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




hjelp jeg er ny Empty
PosteTema: Re: hjelp jeg er ny   hjelp jeg er ny Icon_minitimeSøn Mai 25 2008, 19:56

merkelig... Øksnes alliansen ligger jo nede på 54plass! hvorfor vil de yppe seg mot en i SPARTA alliansen? har noen derfra angrepet deg da?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




hjelp jeg er ny Empty
PosteTema: Re: hjelp jeg er ny   hjelp jeg er ny Icon_minitimeSøn Mai 25 2008, 20:13

Nei dette er fra før jeg ble med i sparta. Vil gjerne bruke dem som "treningsleir" og lære dem en lekse på egenhånd. Twisted Evil
Jeg er nå større enn den største i dems allianse.
Jeg fortalte lederen at de har frist til 1.juni med å fjerne teksten. Deretter ville jeg gå til angrep på den nærmeste med rambukker og katapulter.
Som sagt det var før jeg ble med i sparta så alliansen går først Smile


Sist endret av TAB den Søn Mai 25 2008, 20:38, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




hjelp jeg er ny Empty
PosteTema: Re: hjelp jeg er ny   hjelp jeg er ny Icon_minitimeSøn Mai 25 2008, 20:35

hmmm... dette er jo noe du må bestemme selv. men jeg vil anbefalle at du skriver en pm til lederen, gir beskjed om at de skal gi seg, ellers så kommer vi og tar dem.Hehe... gir de seg ikke, hadde du sikkert fått hjelp fra mange i alliansen til å være med å ta dem Wink om du vil ha hjelp..
Til Toppen Go down
Sponsored content





hjelp jeg er ny Empty
PosteTema: Re: hjelp jeg er ny   hjelp jeg er ny Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
hjelp jeg er ny
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» hjelp mye korn!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Sparta :: Public Forum :: Generelt-
Gå Til: